Для розширення освітніх можливостей та підтримки високих професійних стандартів Група компаній Октава запустила уніфіковану платформу Освітній ХАБ Октава яка дозволяє працівникам не тільки проходити навчання за обраними напрямами, а й проходити тестування за результатами навчання та на знання корпоративних стандартів управління й діяльності бізнесу.
Освітній ХАБ Октава є сучасним інструментом який надає доступ до ресурсів для ефективного професійного навчання, вдосконалення та розширення знань, побудови корпоративної комунікації та засобом корпоративного управління робочими задачами.
Також нова платформа дозволяє проводити вебінари з обміну ідеями та досвідом з колегами усієї Групи компаній, надає доступ до актуальної інформації та новин щодо нових освітніх продуктів та трендів, безоплатних онлайн курсів та тренінгів для працівників.
“Кожен досвідчений керівник повинен не просто чути та розуміти працівників, а й шукати можливості та технічні й інформаційні рішення для можливостей розвитку працівників та їх комфорту. Саме тому ми вирішили впровадити таке рішення як Освітній ХАБ, який дозволить кожному працівнику Групи компаній самовдосконалюватися, проходити навчання, а також бути в тренді останніх подій та корпоративного життя з будь-якої точки землі”, – зазначає СЕО Групи компаній «Октава Капітал» Тетяна Андріанова.
Наразі Групою вже частково проведено опитування, яке наочно показує 3 напрями професійного розвитку та самоменеджменту, за якими ми б хотіли навчатися співробітники. Із загальної кількості працівників 69.4% працівників прагнуть вивчити чи покращити знання з англійської мови, 53,1% має бажання пройти курси з підвищення особистої ефективності, а також понад 40% хочуть опанувати навики стресоподолання.
Також особливістю інноваційної платформи стане інтеграція до неї адаптаційного механізму для нових працівників – Освітній Хаб допоможе новим робітникам швидше пристосуватися до роботи скоротивши процес адаптації, заощадивши час на ознайомлення з організаційними процесами, а також освоїти засади корпоративного комплаєнсу, що допоможе тримати як нових, так і чинних співробітників компаній, в курсі щодо нових політик та нормативних вимог, що наразі діють у Групі.
“Наше рішення запровадити платформу – це аналіз досвіду трьох десятків компаній, які використовують подібні системи, і ми впевнені, що завдяки таким новаціям на нас чекають позитивні зміни як всередині колективу, так і на результатах роботи Групи компаній Октава”, – відзначає Тетяна Андріанова.