25 серпня відомий український автор-виконавець, композитор та музикант, засновник та соліст проєкту Pianoбой Дмитро Шуров зіграв на культовому піаніно «Україна», яке було евакуйоване із зони бойових дій та відреставроване в рамках благодійного проєкту Групи компаній «Октава» — Voice of Life. Цей музичний інструмент має глибоку історію і тепер, після реставрації, буде встановлений у ТРЦ Lavina Mall, де кожен бажаючий зможе зіграти на ньому улюблену мелодію.
Концерт розпочав молодий талановитий музикант Михайло Качур. Далі на присутніх чекала незабутня музична атмосфера з композиціями від амбасадора проєкту Voice of Life – Pianoбой.
«Цей клавішний символ України не випускається з 2000 р., а тому варто боротися з кожен екземпляр. Дякую всім, хто приєднався до нас і підтримав цей чудовий проєкт. Ваш внесок допомагає не лише відновлювати інструменти, але й повертати людям віру в краще завтра та зберігати нашу національну спадщину надихаючи молоде покоління.», – зазначила СЕО Octava Capital Тетяна Андріанова.
У соціального проекту Voice of life подвійна мета. По-перше, надати відновлені інструменти мистецьким навчальним закладам для розвитку молодих талантів. По-друге, оживити національний бренд “Україна” та випуск інструментів для встановлення у громадських місцях, щоб кожен міг легко долучитися до музичної культури.
Уже відновлені інструменти Octava Capital передає навчальним закладам та в публічні місця, де кожен може сісти і зіграти на піаніно.
Довідка: Місія проєкту Voice of Life полягає в евакуації інструментів “Україна” з зон бойових дій та їх подальшій передачі на реставрацію. Ми прагнемо відновити ці піаніно до їхнього первісного стану, надаючи їм друге життя.
Основна мета – презентувати відновлені інструменти мистецьким навчальним закладам, що постраждали від війни, дозволяючи молодим талантам розвивати свої музичні здібності. Крім того, ми прагнемо надати піаніно для проведення благодійних концертів, сприяючи культурному відродженню та підтримці потрібних громад.
Додатковою метою є відновлення відомого національного бренду “Піаніно для кожного” (Piano for all) та випуск інструментів для встановлення у громадських місцях, забезпечуючи доступ до музики для всіх верств суспільства.