[cmsmasters_row data_width=”boxed” data_padding_left=”3″ data_padding_right=”3″ data_top_style=”default” data_bot_style=”default” data_color=”default” data_bg_position=”top center” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_size=”cover” data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_padding_top=”0″ data_padding_bottom=”50″ data_padding_top_large=”0″ data_padding_bottom_large=”0″ data_padding_top_laptop=”0″ data_padding_bottom_laptop=”0″ data_padding_top_tablet=”0″ data_padding_bottom_tablet=”0″ data_padding_top_mobile_h=”0″ data_padding_bottom_mobile_h=”0″ data_padding_top_mobile_v=”0″ data_padding_bottom_mobile_v=”0″ data_shortcode_id=”vgwts5vgu”][cmsmasters_column data_width=”1/1″ data_bg_position=”top center” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_size=”cover” data_border_style=”default” data_animation_delay=”0″ data_shortcode_id=”brbeg2s7z4″][cmsmasters_text shortcode_id=”ypu1eyic9f” animation_delay=”0″]
Тому карантин – хороший привід розпочати цифровізацію своєї компанії та створити усі необхідні для роботи бази даних
В Україні найнижчий рівень ВВП у Європі не через те, що погане керівництво держави, а через те, що ми ведемо неефективний бізнес. Про це під час п’ятої зустрічі марафону «БрейнШторм марафон» повідомив провідний український ІТ-бізнесмен, один з найбільших інвесторів у сфері інформаційної та кібербезпеки країни, співінвестор платформи БІЗНЕС 100 Олександр Кардаков.
За його словами, лише близько 25% компаній в Україні достатньо цифровізовані для того, щоб ефективно продовжувати працювати протягом карантину. Саме тому карантин – хороший привід розпочати цифровізацію своєї компанії, перевести значну частину інформації в онлайн, створити усі необхідні бази даних, адже первинної інформації у цифровому вигляді немає ніде. Навіть в міністерствах 80% працівників займаються тим, що збирають первинну інформацію по крупицях, якось її систематизують і тоді приймають рішення. І це у випадку, коли усі зацікавлені у результаті. Якщо не зацікавлені, то ще гірше.
«Тобто цифровізацію кожен керівник має почати з себе. Він має бачити усю основну інформацію, усі основні цифри по процесах у його компанії на одному екрані. І не програмісти мають вирішити, що бачить керівник, а керівник говорить програмістам про свою потребу у конкретній інформації», — говорить він.
За словами Олександра Кардакова, кожен бізнес розвивається самостійно і кожен керівник бізнесу на окремому етапі його розвитку має самостійно розуміти, яка інформації для нього є зараз критичною. Коли бізнес переходить до іншого етапу, змінюється пріоритетна інформація, і керівник одразу має поставити задачу програмістам щось, що вже хвилює менше, з екрану приховати, а щось навпаки додати.
«Я маю бачити на екрані актуальну інформацію, щоб нікому не телефонувати і не просити доповідати, витрачаючи свій час і час працівника. Я реагуватиму лише тоді, коли помічу проблему, покращення чи можливість для вдосконалення», — пояснює Олександр Кардаков.
Нагадуємо, що Журнал «Бізнес» та співінвестори платформи БІЗНЕС 100 проводять серію онлайн-стрімів «БрейнШторм марафон» з загальною темою «Бізнес відродження. Економіка МАЙБУТНЬОГО».
Це цикл розмов про трансформаційні стратегії та ідеї з власниками бізнесу. Кожен раз тема буде окремою, але так чи інакше вона торкнеться питань, які сьогодні хвилюють суспільство.
Трансляція відбуватиметься кожного робочого дня з 11:00 до 11:30
Зустрічі в рамках марафону модерує Володимир Чеповий, співзасновник та шеф-редактор журналу БІЗНЕС.
Місце зустрічі: YouTube-канал Журналу «БІЗНЕС».
Переглянути попередні ефіри марафону можна тут:
- Розмова з Олександром Громико
- Розмова з Русланом Савчишиним
- Розмова з Романом Процаком
- Розмова з Ігорем Ліскі
[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row]