Зокрема експерт компанії у своєму матеріалі зазначає прості кроки цифрового порядку денного для сучасної української бізнес-спільноти:
- Цифровий досвід споживача, коли більшість процесів (від вибору банку до оплати в магазині) стають персоналізованими та цифровими. Допоможуть омніканальні контакт-центри, які забезпечують безшовну взаємодію за всіма доступними для обслуговування каналами і пришвидшують обробку звернень. З огляду на поширення онлайн-сервісів варто подивитися на можливості балансувальників навантаження на web-сервери, завдання яких – запобігти ситуації, коли кількість запитів з боку клієнтів перевищує задану продуктивність системи. Для банків цифровий досвід споживача також пов’язаний з питаннями дистанційної ідентифікації, підтримки ЕЦП, Bank ID та запровадження дистанційного укладання договорів з фізичними особами, які на рівні інфраструктури передбачають передбачає наявність захищених каналів комунікацій між банком та фізичною особою для передачі конфіденційних та біометричних даних. Персоналізація також потребує вивчення споживача та його вподобань, що створює підґрунтя для використання інструментів AI та BigData.
- Цифровий досвід співробітника, коли ІТ-інфраструктура надає можливості командної роботи, оперування ресурсами компанії, зокрема у віддаленому режимі.
- Кіберзахист. На нашу думку, кібератаки лише посилюватимуться, і найбільшим викликом є те, що наявність технічних засобів безпеки не гарантує ефективного кіберзахисту. Роль технологій завершується там, де потрібний людський інтелект для аналізу ситуації та налагоджені процеси для реагування. Тому з метою максимального зниження вразливості, досягнення наскрізної прозорості інфраструктури та реалізації функцій розслідування й реагування ми рекомендуємо придивитися до моделі Security Operational Center, яка об’єднує технічні засоби та процеси в єдину екосистему, щоб допомогти фахівцям здійснювати безперервний контроль, а організаціям – набувати кіберстійкості.
- Оптимізація витрат. З огляду на економічну ситуацію зрозумілою є зацікавленість компаній в оптимізації витрат. Проте як поєднати необхідність розвитку ІТ-інфраструктури з економією? Для багатьох виходом стає використання послуг за моделлю підписки або керованих послуг. Це сучасна й доступна альтернатива розвитку ІТ-систем, яка дає змогу взяти в оренду технічні засоби та команду професіоналів. Таким чином можна розпочати шлях до побудови системи кіберзахисту або реалізації омніканальної стратегії та не завдати шкоди фінансовому становищу бізнесу.
А що для вашого бізнесу є актуальним сьогодні з точки зору безпеки в кіберпросторі та інформаційної гігієни?
Розгорнутий матеріал експерта читайте на сторінках офіційного порталу Accord Group https://bit.ly/3eLkJnB