Skip to content Skip to footer

Гроші йдуть за ідеями

Як отримати інвестиції та підготувати презентацію проєкту до успішного пітчингу розповів у травні Mind.ua голова фінансово-аудиторського комітету групи компаній «Октава Капітал», CFO Nota Group Дмитро Рибальченко.

«Не варто орієнтуватися виключно на кіношні історії, коли раптом у ліфті готелю ви зустріли Білла Гейтса чи на трапі літака зіткнулися з Марком Цукербергом, коли є 30 секунд, щоб розповісти їм про свій винахід чи геніальну ідею та зацікавити вкласти мільйон доларів у нову розробку. Краще підготуйте себе і свій проєкт до пітчингу», – йдеться у матеріалі експерта. Натомість Дмитро наводить свій ТОП-10 лайфхаків, як зацікавити інвестора:

  • Гарно підготуватися: пітчинг – це не імпровізація, а ретельна підготовка до презентації проєкту. Треба бути готовим відповісти на максимальну кількість запитань щодо реалізації вашої ідеї.
  • Розуміти потреби своєї аудиторії: щоб утримувати увагу потенційних інвесторів треба докорінно розуміти їхні потреби, щоб довести, що саме ваша пропозиція може їх задовільнити.
  • Демонструвати цінність: знайдіть оригінальні «фішки», щоб презентувати ідею як новий продукт чи технологію, розкажіть, як вона здатна змінити ринок. Сформулюйте переваги в одному-двох реченнях.
  • Довести, що ви відрізняєтеся від інших: треба викладати конкретні пропозиції з яскравими прикладами. За дослідженнями, понад половина пітчерів перебільшують свою значимість.
  • Будувати відносини: пам‘ятайте, люди купують у людей, і ваше завдання – переконати купити у вас і сподобатися. До речі, бути переконливим важливіше, ніж розслабленим і природнім.
  • Відточити свої навички: люди пам‘ятають лише 10% того, що чули, 20% того, що читали, і 80% того, що бачили та робили. Тож, щоб вразити аудиторію, потрібно підготувати яскраві інформативні слайди та факти.
  • Не економити на якості: якщо ви використовуєте презентацію, роздруковану на папері, вона має виглядати солідно та якісно. Якщо ви її демонструєте на екрані, переконайтеся, що всі файли відкриваються на всіх операційних системах та посилюють ваші слова.
  • Пам‘ятати про силу історій: 79% інвесторів хочуть почути історію бренду, і ваша аудиторія – не виключення. Не перевантажуйте презентацію цифрами, краще розкажіть про свій шлях у бізнесі та труднощі, які ви подолали.
  • Зібрати команду: якщо ви презентуєте проект командою, доведіть, що кожен може показати себе з сильного боку, і разом ви зможете справити враження на інвесторів.
  • Бути лаконічними: ви маєте конструктивно та харизматично розповісти про всі переваги вашого проєкту не більше ніж за 10 хвилин.

Повну версію матеріалу читайте на сторінках видання https://bit.ly/3g57gJ4