Skip to content Skip to footer

Чи можуть компанії забороняти своїм співробітникам обговорювати розмір та умови оплати праці?

Найпотужнішим ресурсом будь-якої компанії є команда. І заробітна плата – один з  ефективних інструментів мотивації членів команди. Як відомо, у багатьох приватних бізнес-структурах розмір та форма оплати праці, а також додаткові варіанти стимулювання обговорюються з кожним співробітником індивідуально, й залежать далеко не тільки від рівня компетенції.

Питання оплати праці – дуже чутлива тема, адже різниця у розмірі заробітної плати може стимулювати непотрібні конфлікти в колективі та упереджене ставлення  до керівництва. Тому постає логічне питання, чи можуть компанії забороняти своїм співробітникам обговорювати розмір та умови оплати праці? З чутливими питаннями регулювання внутрішніх комунікацій щодо обсягів та умов нарахування заробітної плати, що легко може стати порушенням «комерційної таємниці» компанії та й навіть призвести до пильнішої уваги до підприємства з боку контролюючих органів на сторінках журналу «Бізнес» розбиралися у березні фахівці консалтингової компанії №1 з аутсорсу бек-офісу ТОВ «Нота Груп» ГК «Октава Капітал».