Skip to content Skip to footer

«Мегатрейд» розповідає про три головні технологічні напрямки покращення рівня надання послуг у держустановах

У світі, що постійно змінюється, державним організаціям потрібно вміти адаптуватися до змін. Але у світі, який докорінно трансформується через COVID-19, рівень кіберзагроз, економічні тенденції тощо, така адаптивність стає обов’язковою. З іншого боку державні організації мають поводитися виважено та розумно, інвестуючи в технології для ефективного обслуговування громадян. Проте очевидно, що багато відомств відстають у технічному розвитку, який здатен змінити якість надання ними послуг.

Розглянемо три технологічні тенденції, які вони можуть взяти на озброєння аби змінити ситуацію на краще:

  • Технологія №1. Від адаптивної безпеки до Zero Trust: захист від кіберзагроз
  • Технологія №2. Впровадження Shared Services 2.0: перезавантаження цифрового робочого місця
  • Технологія №3. Обчислювальні засоби для прийняття рішень, XaaS та Dig Data: управління масштабованою ІТ-інфраструктурою

Детальніше читайте у розгорнутому матеріалі керівника відділу активного мережного обладнання «Мегатрейд» ГК «Октава Капітал» Андрія Блінова на сторінках офіційного порталу https://bit.ly/3uLwcLl