Skip to content Skip to footer

Сергій Гарбар розповів читачам MIND.UA про останні тренди та прогнози запровадження інтернету речей в FMCG

За даними аналітиків, світовий споживчий ринок IoT (Internet of Things, інтернет речей) зросте з $98 млрд у 2020 році до приблизно $188,34 млрд у 2026 році, із середньорічними темпами зростання на рівні 17,48%. До 2025 року слід очікувати понад 27 млрд підключень IoT. Відомо також, що майже 50% великих роздрібних мереж наразі впровадили тією чи іншою мірою рішення IoT у свої бізнес-операції. Згідно з дослідженням, 66% компаній використовують технології IoT для полегшення роботи з клієнтами. Близько 90% респондентів зазначили, що дані IoT надають їм більше уявлень про клієнтів, ніж будь-які інші форми даних.

Чому саме FMCG індустрія (Fast-moving consumer goods – товари широкого вжитку) стала чи не основним сприятливим середовищем для розвитку інтернету речей та які найперспективніші вектори розвитку IoT у ритейлі – читайте в актуальному матеріалі експерта, менеджера інвестиційних проектів «Октава Капітал» у січні спеціально для видання Mind.ua.